HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Sanya végrendelete

2010.01.30. 21:59 :: Fági

Látó Sanya tanár úr ezen a héten lesz utoljára velünk, eddig helyettesítette Gabit. Ma végrendeletet hagyott az osztályra. Gyorsan felvésett a táblára néhány szerzőt és regénycímet, és úgy, az osztálynak háttal állva, hadarva, vöröslő füllel elmondta (a táblához intézve szavait), hogy véleménye szerint ezek az írók érdemesek arra, hogy odafigyeljünk rájuk. A regények címére már nem emlékszek, de megmaradt a fejemben Eszterházy Péter, Nádas Péter meg Gijon Nándor neve. Mondott még többet is, de azokat elfelejtettem.

"Szenzációsak" - mondta, és továbbra is piros volt a füle. Látszott, hogy szégyelli az érzelmeit.

Én becsülöm Sanyát abban, hogy milyen szenvedéllyel szereti az irodalmat. Nagyon vacak tanár volt, de akkor is jó fej a maga módján. Engem nagyra értékelt, amivel kissé zavarba hozott. Béke poraira. Rácz Judit elbőgte magát óra végén. (Hahaha.)

***

Iskola után fel Hozzájuk. Az ölében ülvén egész délután Balmorát fosztogattam, hogy kezdő tőkém legyen. Amikor viszont a boltost raboltam ki, és véletlenül el akartam neki adni a saját poharait, lefülelt. Brrr. Egyelőre a Tolvajok, a Harcosok és a Mágusok céhébe iratkoztam be. Közben András a fülemet meg a nyakamat csókolgatta, Órákig ügyködtem Balmorában. Ő tűrte a dolgot, ameddig tűrhette, egyszer csak azonban besokallt és rámmordult:

- Na most már elég volt a játékból!

Ábra: az a boltos, aki elkapott, ilyen macskafaj jeles képviselője (Khajiit), a neve: Ra'Virr, és vegyeskereskedést üzemeltet Balmora főterén.

Tehát András azt mondta, elég volt a játékból, mert egyáltalán nem is vele foglalkozok, hanem a hülye Morrowinddel, pedig vannak még sokkal jobb játékok, például a Gothic, meg ez meg amaz, meg a WoW... Le is szállított az öléből, és elindította a Gothicot, hogy na, ezt nézzem meg, sokkal jobb grafika meg szebb tájak.

Úgy látom, Ő azt szereti, ha oktathat engem meg mutogathat nekem. "Játszani egyedül is lehet bús magányodban, de te most velem vagy!"

"Ámbár - tűnődött - vannak onlájn játékok is, mint a wow, amit együtt is játszhatnánk..."
"Nosza!" - örvendeztem.
"Csak van egy kis baj - mondta Ő - el vagyok tőle tiltva szülőileg..."
"Hogyhogy?"
"Öööö... izé... kicsit túlságosan rákattantam..." - vallotta be szégyenkezve. Én vihogtam. Ő, szigorúan: "Nem vicc a dolog! Nem kicsit addiktív. Majd holnap mesélek róla."

Balmora főtere:

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr261680981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.02.06. 21:49:57

Megritkultak a bejegyzések... Mi történt? :-o

kacsalekvár 2010.02.13. 20:01:10

Mizu? Összevesztetek Andrással? Kérlek legalább írj valamit búcsúzóul, mi van veled, ha már nem folytatod ezt a blogot.

York Ketchikan 2010.02.21. 19:43:32

vihar előtti csend, vagy ez már utána van?
süti beállítások módosítása