HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

A nagy érdeklődésre való tekintettel...

2010.12.11. 19:03 :: Fedrőcz

... HÖHÖHÖ XD, belevágok a sztoriba.

Nohátszóval október végén konzultáltam az oszival, és biztosított arról, hogy másnap az ültetéskor Csabika mellé plántál. Ezt komolyan, szakértelemmel, mélyen egymás szemébe nézve beszéltük meg, mint nő a nővel. Semmi pironkodás (részemről), semmi sokatmondó heherészés (részéről).

Hát így lehet befolyásolni az eseményeket. Erre az aktusra vártam hiába, évek óta, kicsit rásegítettem és íme.

Öröm, izgalom, tervek.

Ő (a nagy ŐŐŐŐŐ) barátságosan hunyorgott rám a szemüvege mögül. Régi ismerősök, ha egy padban találkoznak. Arra gondoltam, megmutatom neki egyszer az általános iskolás "Tanárok és gyerekek jó mondásai" című füzetemet.

Egészen sajátos betűket vet a füzetébe: szögletesek, mégis lendületesek. Hm, érdekes. Ha grafológus lennék...

Szünetben pedig árkon-bokron, padokon át, lihegve, röhögve kergetőzött az osztálybeli haverjával, mint a fiatal macska az alomtársával. Ami súlyához mérten szép teljesítmény. És nagy mértékű életörömre utal.

Viszont hetekig átnézett rajtam azzal a sajátos nézéssel, ahogy a fiúk szoktak rajtam. Üvegből vok számukra. Mit lehet ezzel kezdeni... - tűnődtem rengeteget. Betti hogyan szokta elcsábítani a fiúkat?! "Szebben kellene öltözködni" - tanácsolta. Igen ám, de ha egy jottányival is szebben öltözködnék, ELLENE MENNÉK A SAJÁT ELVEIMNEK!!!

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr312509508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2011.01.05. 02:39:08

Mekkora királyság ez a blog, nem is találok rá szavakat... isten bizony végigolvasom az egészet, ha lesz rá időm! Az elejétől!

Fedrőcz 2011.01.05. 02:52:37

Eeee... khm... köszönöm...
süti beállítások módosítása