HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Endokrinológia

2011.03.06. 21:18 :: Fedrőcz

Ez egy undorító hely a nőgyógyászati klinikán. Körülbelül egy hétig ücsörögtem ott januárban. Be kellett vonulnom, hogy kivizsgáljanak, miért nem jön meg egy éve a menzeszem. Mindenféle laborvizsgálatot végeztek, egyeseket a klinika alagsorában, ahol a zombik szokták üldözni az embereket. a fehér alagcsövek között.

Vért vettek, aztán elhagyták a leletet, és újra meg kellett ismételni. Meg meg is röntgeneztek, és egy csomó kis rendellenes bogyóval volt tele mind a két petefészkem. Ahogy ott ücsörögtem a földön a vécéajtó és az endokrinológia feliratú ajtó közt, és nagyon bőgtem. Az asszisztenst nyaggattam, hogy mit jelentenek ezek a gubicsok bennem, de nem akart semmit mondani az orvos nélkül. Hanem aztán megmondta az orvos, hogy mi van, ráadásul egy csomó tanonc előtt: sterilitás.

Azaz nem lehet gyerekem. Meddő vagyok.

Ahogy kiakolbólintottak a klinikáról, azonnal Csabikához rohantam. A randit a művházban tartottuk. Ahogy megláttam, elsírtam magam a vállán. De viszont Ő nagyon szúrósan és mogorván viselkedett. Egyáltalán nem méltányolta a szenvedéseimet, hanem szinte haragudott, hogy nyavalygok és nyöszörgök és szenvedek. Tehát tök elutasító volt.

És ez az ember mondja, hogy szeret engem!!! Itt valami tévedés van, a legelső kukásembertől a sarkon  is több részvétet kapnék. De ez azt mondja, hogy szeret engem, és tudom is, hogy szeret

A helyzet értelmezhetetlen volt számomra. Ennek a gyereknek mindene megvan: keze, feje, lába, még esze is, de...

Már most látom, hogy egy élet kell hozzá, hogy kiheverjem ezt a lényt.

Csak akkor vidult feljebb, amikor végre befejeztem a bőgést, és hazafele menet kézenfogva ezeréves Hofi-viccekkel traktálhatott (rosszul). Ezzel számára minden újra szép és jó lett. Gyanútlanul és vidáman caplatott velem hazafele, erősen szorította a kezem. én pedig megkérdeztem tőle a házunk előtt, hogy "szerecc?" "Az életemnél is jobban!" - mondta Ő. Aztán még sokáig néztük egymást, de akkor már döntöttem.


 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr582716688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szsz2010 2011.03.07. 12:00:51

Szia!
Bocsi, ezt csak most olvastam el , akkor már értem miért akartál szakítani. És annyira nem volt jogos, mert a bartod támogatott, csak fiú és nem tudja hogyan vislekedjen egy ilyen helyzetben és mivel vígasztaljon. És nagyon sajnálom, ami kiderült rólad, de attól még lehet boldog életed, amjd örökbe fogadsz gyerekeket, legalább nem kell szülnöd. És fő, hogy ennél nagyiobb bajod nincs.

Fedrőcz 2011.03.07. 12:38:34

@szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezte, hogy arra szorulok.
süti beállítások módosítása