HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Gyász

2010.05.16. 18:48 :: Ancsancs

Kedves Olvasók!

Anna vagyok, az Ági nővére. Eddig tartott, amíg megfejtettem a jelszavát és bejegyzést tudok írni a blogjába.

Ági egy hete meghalt. Ezt találtam a neten a betegségéről:

A hosszú QT-szindróma a szív ingervezető rendszerének a zavara, amely eszméletvesztést vagy hirtelen halált okozhat.

A hosszú QT-szindróma 7000 ember közül egyet érint. Az Egyesült Államokban évente 3-4 ezer gyermek és fiatal felnőtt halálát okozza. Gyermekkorban általában genetikai rendellenesség áll a hátterében. Nem ritka, hogy a betegek családjában korábban előfordult már hirtelen és megmagyarázhatatlan haláleset. A felnőttkori megbetegedést legtöbbször gyógyszer, vagy más betegség okozza.

A hosszú QT-szindrómás betegekben gyakrabban alakul ki szokatlanul gyors szívritmus, általában fizikai aktivitáskor vagy érzelmi megrázkódtatáskor. Ha túl szapora a szívműködés, akkor az agy vérellátása romolhat, és ez eszméletvesztéshez vezet. Néhány hosszú QT-szindrómás beteg süketen születik, a betegek egyharmada azonban tünetmentes. Fiatal korban a hosszú QT-szindróma hirtelen halált okozhat.
 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr62007858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pofi 2010.05.18. 19:24:25

jaj istenem... tényleg nem tudom, mit mondjak. Nagyon sajnállak, ez szörnyű. Az elejétől olvastam őt.
Azért köszönöm, hogy megírtad. Tényleg sajnálom.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.05.20. 20:30:56

Nagyon remélem, hogy senki nem viccel ilyen ízléstelenül, ilyen komoly dologban. Nagyon szerettem olvasni, mert értelmes lénynek tartottam, még pár jó tanácsot is adtam neki, Andrással kapcsolatban... ;-( Ezért is nem tudom, vagyis nehezen fogom fel, hogy szinte pár pillanat, és az embernek annyi. Igazából még mindig nem tudom mit higgyek... Tudom, a nyilvános blogírás veszélyes, ezért is, én sem teszek fel magamról képet és nem említek konkrét helyeket. Ez olyan szörnyű!! Persze, én sem hittem sose, hogy egyszer is találkozunk Ágival, de így már aztán végképp nem... Szeretném megkérdezni, hogy történt? Iskolában, otthon, vagy mégis... áhh nem tudom mit mondjak. Nagyon sajnálom, mert igazán jól fogalmazott.

Kakusztánia 2010.05.21. 18:02:36

@Seele: minket is teljesen váratlanul ért, pedig, ha az ember figyelmesen olvas, voltak előjelei, pl. szabálytalan szívverés, ájulás, ilyesmi. De senki se gondolta volna, hogy ilyen súlyos. Mostanában többször is elájult, pár hete elment ekg-ra és terheléses ekg-ra is, és SEMMIT nem mutatott ki a műszer.

Az iskolában, a lépcsőn esett össze, bevitték a kórházba és már nem tudtak rajta segíteni. Én is ugyanúgy meg vagyok döbbenve, mint te, és nem bírom felfognia történteket.

York Ketchikan 2011.03.06. 20:50:51

pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mégis mi a fészkes fene van, megszűnt-e a blogja, vagy mi van. Hát ez. Ez az EZ azért elég megrázó volt. bullshit.

őszinte részvétem [hát jól éreztem, hogy történt vele valami >ez a veszélye a feednek< valami rossz]
sajnálom. [nos akkor újra felveszem a blogot] khm
süti beállítások módosítása