HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Tervek a jövő tanévre

2010.08.26. 00:21 :: Fedrőcz

Nagyon jó, hogy olvastam az Ági blogját, mert legalább képben vagyok, hogy mit is érdemes tennem, hogy ha meg akarom hódítani Pálfit. Ugyanis azt tervezem a most kezdődő tanévre, hogy elég volt a tökölésből, amit hetedikes korom óta folytatok, és az idén elcsábítom Csabikát.

A tervem a következő: megkérem az osztályfőnököt, hogy ültessen mellé.

Ez azért szükséges, mert hulla idétlen vagyok, pocséknak ér hülyének érzem magam, ennek következtében nem tudok kipréselni magamból egy értelmes szót a Csabika közelében. Márpedig már nincs sok időm, mert lassan vége a giminek (már csak két évem van hátra), és lépni kell.

TUDOM, hogy nekem Csabika kell, 13 éves korom óta. Egész nyáron fondorlatokat főztem a fejemben, hogy mit és hogyan lépjek. Az oszi, Gabi, liberális lélek, és biztos, hogy asszisztálni fog a prodzsektemhez. Minek használok ennyi idegen szót. Csabika is használ, ilyesmit, hogy "asszociál". Ezért tetszik. Meg azért, mert dagadt és vörös hajú, tehát nincs sok önbizalma. Azért is nagyon tetszik, mert ideges, izgulós és pirulós, ez nagyon imponál, mert én is idegroncs vagyok, a Tibi szavaival élve. És vág az esze, mint a beretva.

Úgy vélem, legalább olyan ronda vagyok, mint ő, illetve ő nem is ronda voltaképpen, ha jobban megnézzük, intelligens feje van. Csak nincs szemöldöke, ez valamiért zavar. Van neki, de szőke, és ezért láthatatlan.

Kicsit az is zavar, hogy ha elpirul, az arca bordóvá válik, és az nem megy jól a veres hajához.

De ezek mind külsőségek!!! Utálom a nevét is, valamiért idegesít. Pálfi. Csaba. Brrr.

Nem zavarnának ezek a dolgok, ha nem érdekelne a gyerek, de éppen ezek mutatják, hogy nagyon is érdekel.

Ő ügyet se vet rám, de ha egymás mellett fogunk ülni, hónapok múlva valószínűleg szóba állunik egymással, és mindent el fogok követni, hogy eltekerjem a fejét. Hogy is kell? Ahogy Ági tette. Mellette ülni és szépen szólni hozzá. És ha nem ért a szép szóból meg a szempillaremegtetésekből, akkor... ez nem lehetséges. Érzem a zsigereimben, hogy a Pálfi-ügy nem lesz tréfadolog. MUSZÁJ, hogy észrevegyen. De szerencse, hogy utálja magát és kevésre tartja!!! Ez kell nekem.

MIért tetszik? Mert OKOS!!!! Mert művelt. Mert senkinek sem kellett MÉG. A kedvenc mesém a békából királyfit varázsolni. És hátha közben én is tündérré válok a... a... mezei egérből.
 


 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr822248220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.08.26. 16:23:00

"Dagadt, izgulós és pirulós" - :DD én is ilyen voltam. Mennyi dagadt fiú van arrafelé, biztos jó a levegő...

Fedrőcz 2010.08.26. 17:47:37

@Seele: :DDD jó duma! Egész véletlenül nekem is egy kövér srác tetszik, és ráadásul még lángvörös is a haja...

Fedrőcz 2010.08.27. 11:36:04

@Seele: egyébként szerintem nem a levegő jó errefele, hanem túl sok gyorsétterem van.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.08.27. 12:31:33

@Fedrőcz: Igen, valóban már nagyon majmolják az amerikai fílinget, csak az a baj, hogy a magyarok amúgy sem tartoznak a legsoványabb nép közé... Mert hát mi is tudunk zsíros kajákat kotyvasztani.

Fedrőcz 2010.08.27. 12:35:55

@Seele: meg egyesek túl sok zsebkézt kapnak. Érdekes módon nekem nincs pízem a mekiben zabálni, pedig atyámék gazdagnak mondhatók. Nem adnak rá, sőt tiltva van az "amerikai étel". Nem egészségügyi, hanem ideológiai szempontból. Amit nem egészen értek, de biztos így van jól.

Fedrőcz 2010.08.27. 12:38:37

Nem zsebkézt, hanem zsebpénzt, hihihi

York Ketchikan 2011.03.06. 20:51:22

elképesztő az analógia ;)
süti beállítások módosítása