HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Anyúúú!

2011.08.29. 20:40 :: Fedrőcz

Kéépzeld, igen, meghívott moziba. Ő, ő, a Gabi! Hogy már nem a Csabi? Hát van ilyen. Hát az tökhülye volt az a gyerek, sokkal többet néztem ki belőle, mint ami benne volt. Hát igen, ez szívás. De főleg nekem, mert ő már rám sem hederít. Mérgemben megmondtam neki, hogy soha nem is szerettem igazán.. ami nem igaz, de mindegy. Hát képzeld mán, egyetlen értelmes szava nem volt hozzám hónapokig.

Gabi? Az egy másik fazon, az is veres, hát kivagyok én ezekkel. Veres macskám mondjuk még nem vót. Az is veres, de ez tökmindegy, meghívott moziba!

Nem bés, hanem dés, de mindegy. Én vagyok a bés, jobb, ha erre rájössz lassan. Most megyek harmadikba. Ő meg másodikba. Na és, ha egy évvel fiatalabb, még nem dőlt össze a világ.

Hát onnan ismerem, hogy a Havas András haverja volt régen, és együtt szoktak focizni. Egyik az egyik kapuban áll, a másik a másikban. De már elhidegültek amiatt a hülye Bea miatt, akinek jobb lett volna, ha meg sem születik. Igen, András az, akinek meghalt a barátnője, és akinek a barátnőjének a tesója velem jár egy osztályba. Jó, hagyjuk, bonyolult.

Szóval meghívott a Gabi, de mit vegyek feeel? Igenis nincs egy rongyom se. Menjek farmerba, mint az ősember? Na jó.

Nekem a kezemet ugyan egyetlen faszi se fogja többet megfogni, Csabika azt mondta, hogy folyton izzadt és utálja.  Éppenezért jobb lenne levágni az egészet. Vagy van olyan műtét, olvastam róla, hogy elvágnak egy ideget és akkor többé nem izzad.

Ha eldugom a kezem húsz méter mélyre a táskám alá, az meg most miért baj? Mért, jobb lenne, ha rögtön le is smárolna? Jobb lenne, ha gyereket csinálna nekem már ott, a moziban? Na látod. Így legalább úrinő maradhatok, höhö.

Igen, haza fog kísérni, két méter magas. NEM fognak leütni. De viszek bicskát is. Úristen, mindjárt kilyukad a gyomrom. EKKORA gombóc van benne. Nem tudok enni. Nincs egy rongyom... Úristen, mit fog ez rólam mondani a 2/D-ben? Lehet, hogy az egész osztály rajtam fog röhögni. El se megyek. Öngyilkos leszek. Elköltözök Celldömölkre még ma este. Kedves Gabi, nagyon sajnálom, de sürgősen el kellett költöznöm Clevelandba. Tasmániába.

Nem megyek, kész. Hagy-gyáál! Még te zavarnál randizni? Hát miféle anya az ilyen?!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr493189024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása