HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Évnyitó

2011.09.02. 11:38 :: Fedrőcz

Hogy fordulna fel az egész iskola, utááálom. Fakt se lesz egy ideig. Kint kellett ácsorogni az udvaron az évnyitón, míg az igazgató felolvasta a kegyes szöveget. Amúgy amikor a Kisadysok álltak glédában,  valami barom almacsutkát dobott a tömegbe a másodikról, ezért az egész Nagyadynak beharangozták, hogy nem lesz ősszel osztálykirándulás. Merthogy a bűnös nem jelentkezett.

Na de ami örvendetes: évnyitó után Istvánffy Gabi a földszinten előugrott a semmiből, és akkora svunggal nyitotta ki nekem az ajtót, hogy az majd kiakadt a sarkából. Simán átnyúlt a fejem felett eközben, mivelhogy két méter magas, és közben ezt fuvolázta/dorombolta: "Nézd, magától kitárul neked az ajtó..." Zavaromban vihogva iszkoltam hazafelé, de Bridget lekapcsolt, és kényszerített, hogy nézegessünk kirakatokat.

Ebben állandóan veszekszünk, mert én NEM AKAROk a főutcán flangálni hanem ellenkezőleg, a mellékutcákon. Bridget, ha lelki bánata van, azonnal vesz magának valami rongyot. Honnan van neki ennyi lóvéja? Utána az undorító plázába kellett vele jönni-menni. Hogy lehet ilyen plázát felhúzni eleve, jól ki van kövezve előtte a terep, és kifelejtették a fákat, jól. Nincs árnyék. Utálom a meleget. Broáááf. Anya is Skandináviában szeretne élni, közel az egyenlítőhöz, vagy mi van ott. Sarkkör.

Oszt utána izé... Ööö. Ja, tudom már. Nyáron hetekig tartózkodtunk Kelevicséknél, és ezek folyton a strandon lógtak, de én nem mentem, mert annyira kiborulok a melegtől. Meg aztán soxor testületileg elvonultak turkálni a turkálókba, de én nem mentem, mert meleg volt. Helyette kiolvastam a Veronka néniék könyvtárát.

Eredmény: zöldesfehér bőrrel jelentem meg az évnyitón. Bridget: "mi van, a pincében napoztál?" (gonosz vigyorral). Én (fensőbbséges stílusban): ez a legújabb divat. A zöldesfehér és görbe láb. Ha az ember elég nagyképűen adja elő magát, még ezt is el tudja hitetni. Bridget komolyan megdöbbent, és megbánta, hogy napozott a nyáron, én meg vihorásztam magamban.

Gabi!!!!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr953197484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása