HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Péntek 13-a: levél

2009.11.13. 18:29 :: Fági

A következő levelet kotlottam össze tegnap este, nyomorultul remegve a szégyentől (úgy éreztem, ebből a levélből tűz csap ki, ahogy majd Ő olvassa, és ez a tűz, visszafordulva felém, leégeti rólam az utolsó adag méltóságot is):

Kedves András!

Nagyon sajnálom, ha valamivel megbántottalak. Nem tudom, mit csináltam rosszul, hogy elültél mellőlem. Kérlek, gyere vissza! Persze ha direkt ültél el, mert jobban érzed magad Demény mellett, akkor tárgytalan a levél.

Szia,

Ági

A saját kezemmel írtam, tollal, és szétnéztem gondolatban virágügyben, amit mellékelhetnék (attachment), de már nincs semmi, így aztán rajzoltam egy rózsát. Boríték persze nem volt itthon.

Tipródtam sokat, hogy oda merjem-e adni saját kezűleg, vagy bízzam rá R.J.-ra, aztán úgy véltem, szénné égnék a 2 méteres körzetében, mármint az Andráséban, és inkább rábíztam R.J.-ra.

András amikor megkapta, akkurátusan széthajtogatta és hosszan-hosszan olvasta. Még akkor is olvasta, amikor nem kellett volna. Gyakorlatilag egész órán olvasta, úgy láttam. Csak a nagy bozontos fejét láttam felé hajolni az irományomnak. Aztán felém fordult a padban, mint a régi szép időkben, amikor összerogyott alatta a szék, és nézett-nézett. Jaj, istenem, segíts meg! Az agyam oxigén után kapkodott. Jaj, istenem... jaj, istenem...

Következő szünetben meg átcuccolt hozzám és letelepedett vissza mellém!

De mán nem olyan, mint volt. Az egésznek elment a jó kedélye. Ő máshogy tartja a száját, mint eddig. Igen, ez lehet a változás. Hogy már nem mosolyog. Sőt komornak mondható. Nem sok köszönet van benne, hogy visszaült. 

Ma megint egész nap nem szóltunk egymáshoz, csak ott ült mellettem a sötét tömbjével. Órák után kiballagott, és a porta melletti radiátornál leltem rá, ott ácsorgott.

Én a kapuból megint bizonytalanul visszamentem a rajzterem előtti padra, ott leültem, és lestem Őt. Körülöttünk gomolyogtak a többi emberek, áramlottak ki kajálni, csoportosan ácsorogtak, aztán egyre ritkultak, végül már alig valaki. Közben eltelt egy csomó idő, már majdnem mindenki hazament, alig voltak az épületben, és mi csak ott voltunk az előtérben. Ő állt én meg ültem, úgy kb. 10 méterre egymástól.

Egy órán keresztül csináltuk ezt! Aztán Ő hazament, én meg kikészültem.

Most engem várt vagy mi? Ha engem várt, akkor miért nem jött oda hozzám? Csak nem azt várta, hogy én menjek oda? Hát azt már nem!!! Azért a bénaságnak is van határa. Én már annyiszor megaláztam magam előtte! Egy tapodtat sem fogok közeledni felé. Ő a férfi.

Vagy nem is engem várt? A kép nem igazán áll össze. Mert ma egész nap nem szólt hozzám, meg nem adta jelét, hogy szeret, akkor meg mit csinált ott a radiátornál? Csak úgy véletlenül épp kedve szottyant ott ácsorogni?

Ki kellett volna vonulnom a kapun és hátra se nézni rá, nem pedig odacövekelni a padra... tessék, megént megaláztam magam, hiszen látta, hogy ott ülök egy órácskát a közelében... hogyafene... na de ő is ott ült... vagyis állt.

Ha belegondolok, MINDIG én csináltam eddig az első lépést, ÉN udvaroltam neki, ő csak reagált, na most már ebből elég volt, Ő A FÉRFI!!!

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr481482109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2009.11.14. 01:44:44

Bonyolult dolog a szerelem, főleg ha a két legjobb baráttal történik. Ő is bizonytalan, Te sem tudod mit akarsz, ördögi kör. Üdv. Seele

Fági 2009.11.14. 12:31:23

@Seele: köszi, hogy írtál!
De én túlságosan is tudom, hogy mit akarok. Őrajta nem tudok kiigazodni, az a baj.
És hát sajnos nem vagyunk barátok, az a baj, mert akkor meg tudnánk beszélni a dolgokat.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2009.11.14. 15:13:41

Értem. Akkor teremts olyan közeget, hogy csak ketten vagytok és mondd el neki, mit érzel. Bár kicsit kockázatos a dolog, legalábbis ha magamból indulok ki.. a mi korunkban a fiúk nem akartak járni osztálytárssal. Ha elő is fordult, akkor titokban történt. Mindenesetre, a jelekből (vagyis amit leírtál) én azt veszem ki, hogy a srácnak sem vagy közömbös. Beszéljetek, s kérd ki a véleményét a dologról, de ne rohand le! Csak okosan... Éreztesd vele, hogy jó társaság, de hagyd, hogy ő tudjon hódítani.

Fági 2009.11.15. 10:33:02

@Seele: Tényleg úgy látod az irományomból, hogy nem vagyok neki közömbös...?

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2009.11.15. 14:58:52

@Fági: Hát nehéz így megmondani, de mindenesetre, abból amit leírtál azt veszem le, hogy nem hagyja hidegen! Hiszen olvasta egész órán a leveledet s utána vissza is ült. Hát hogy búskomor... a búskomorság sok mindentől függhet, de talán az is nagyrészt rájátszik, hogy nincs önbizalma (én is duci voltam egész kamaszkoromban, ez nagy gátlás!)
Meg ez a pados sztori... szerintem nem tudja hova rakni magát, teljesen bizonytalan. Nem tudom, mennyire vagytok közeli kapcsolatban? Mennyire ismeritek egymást? Szoktatok-e együtt hülyülni? Mert akkor innen kellene megközelítened a dolgot, barátkozni vele, kedves lenni, biztatni a nehéz helyzetekben, hogy érezze, tényleg megbízhat benned! Addig semmiképp ne rohand le, mert félő, hogy viccnek gondolja és nem fogja elhinni. Várom a fejleményeket! :) Remélem majd leírod.

Lakatosné Kati 2009.11.16. 13:20:42

"Megállapíthatom, hogy önagysága halálosan tudna szeretni egy olyan gyönyörű szép, zseniális, gazdag és tökéletes férfit, aki reménytelenül szereti őtet" (Karinthy)

Fági 2009.11.16. 16:39:38

@Seele: igen, jó, amit mondasz, de nekem is kb. annyi önbizalmam van, mint egy döglött tyúknak. És egyáltalán nem tudok könnyed meg vicces lenni, mert túl sok forog kockán. Pedig tényleg az kellene.
süti beállítások módosítása