HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Mielőtt befejezi röptét a denevér

2010.01.08. 22:53 :: Fági

Egész nap náthásosan bágyadtkás voltam. Remélem, nem hatalmasodik el.

Ma délután, András legnagyobb bánatára, Paulával mentem moziba. Ugyanis vele dumáltam egy sort nagyszünetben, felmentünk az elsőre és elkísértem egy másodikos fiút lesni ("Fehércipő" az álneve és nagy népszerűségnek örvend a lányok körében). P. nagyon búsan legeltette rajta a szemét, és patetikus hangon közölte velem, hogy ő még az első csókon sem esett át, sőt nemhogy fiúja, még igazi barátnője sincs. Erre felvetettem, hogy én szívesen megnéznék valami filmet délután, ő meg mondta mohón, hogy oké, épp úgyis kinézett egyet, és menjünk moziba.

Háááát... jaj, jaj, ez a Paula... borzasztó szegény... Séd Kati se kutya, de Paula még dögletesebb unalom, egyszerűen kibírhatatlan, borzasztó, pár perc múlva ideges viszketegséget kaptam a társaságában. Szerintem egyáltalán nem is a mikulásünnepségi dolog miatt közösítették ki, hanem eleve ellenszenves volt az osztálynak, és az a jeles alkalom csak rácsapta a fedőt a dologra.

Mi nem stimmel benne..? Most már nem büdös, mert elkészült a fürdőszobájuk, de akkor is valami furcsaság van vele. Nem, egyáltalán nem rosszindulatú, a legkevésbé sem. Mégis az összes energiámat és életkedvemet egy perc alatt lecsapolta, és rongycsomóként vánszorogtam haza. Így hirtelenjében nem is tudom megfogalmazni, hogy milyen ő, mi van benne, illetve mi nincs benne, aminek kéne lenni.

Egy fikarcnyi humora sincs, ez az egy biztos. De a film is nagyon nyomasztó volt, egy régi magyar film, pheh, kár volt megnézni. Egy pedofilról szólt, aki meg akarta rontani a szeretője fiát.

De otthon folytatódtak a viszontagságaim, mert András jelentkezett msn-en, és bűntudatot csinált, hogy miért nem vele voltam, és hogy direkt kerülöm-e, és hogy mi bajom van vele, és hogy ha valami bajom van vele, akkor mondjam meg nyíltan, hogy megbeszélhessük, de ne csináljam ezt. Én nevettem, hogy jaj, ne majrézzon, egyszerűen ezen a kivételes napon Paulával mentem moziba, erről van szó, nem kell tragédiát csinálni belőle. "No, ha csak erről van szó, akkor jóvan" - írta Ő. De holnap ugye vele leszek. Meg holnapután.

Küldtem Neki szívecskéket is meg virágocskákat. Ő meg erre küldött nekem egy összetört szívet. Kedvem lett volna első lendülettel egy gurulós-nevetős szmájlit küldeni erre vissza, hogy ne csinálja már, de szerencsére nem küldtem, mert valószínűleg nem volt humoránál kellően.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr331641145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lakatosné Kati 2010.01.08. 22:53:46

Elég veszélyesnek látszik a gyerek, ahogy leírod a viselkedését.

Ram_ 2010.01.09. 19:44:24

@Anybody_08: Szerintem az is, csak ő még erre nem jött rá.

Fági 2010.01.09. 20:53:31

@Anybody_08: @Ram_: @Token: szerintem csak arról van szó, hogy kicsit túlságosan fél, hogy elveszít. Majd ha látja, hogy megbízhat bennem, akkor szerintem elmúlik ez nála.
süti beállítások módosítása