HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Megőrülök

2011.03.12. 01:48 :: Fedrőcz

Megőrülök, megőrülök, már meg is őrültem. Azt állítja, hogy a szerelemtől nem tud beszélni. Micsoda marhaság. Megírta, kibökte, és sajnos akkorát röhögtem, hogy azonnal megsértődött. Közben rájöttem, hogy nem is tetszik, mert nincs szemöldöke. Ellenben ragaszkodni KELL hozzá továbbra is. Szeretemszeretemszeretem. Tényleg szeretem és dugni akarok vele. Ezzel a sráccal akarok dugni most és mindörökké. EZ az igaz része a dolognak. Nagyon szeretnééééék, tavasz van!!! (Csak gyerek ne legyen belőle.)

Nagyon hízelgő, tetszik, hogy udvarol, de amúgy lehánynám ösztönösen, undorból, mert az egész lényétől undorodok.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr282732409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása