HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Ritától eltiltva

2010.01.07. 22:30 :: Fági

Ma ismét szenvedés a kapualjuk előtt. Istenem, fel fogok őrlődni... Aztán végül leültünk nem messze egy padra, jobb híján, és ott töltöttük az időt, a zeneórája előtt. Fáj a térgye. Jaj, remélem, nincs valami súlyosabb baja. Eddig nem fájt? "Eddig is fájt - mondta Ő -, csak titkoltam".

Azaz most, hogy már megkaparintott és biztonságban tud, mer végre szenvedni egy kicsit. Miket állhatott ki, amíg kísérgetett régebben a városban, egyetlen zokszó nélkül...! Fájnak az ízületei és éhezik is. Kívülről meg úgy néz ki, mint akivel minden rendben van. Mártír.

Ahogy ott üldögéltünk egymásba bújva, F. Rita a céből ellejtett előttünk ötcentis miniszoknyában és tízcentis magassarkúban. Pimaszul és fölényesen vigyorgott ránk.
"Ki ez a nő?" - kérdezte András mogorván.
"Egy cés."
"A barátnőd?" - érdeklődött.
"Hát... olyasmiszerű. Inkább ő akarná."
"Ezzel a csajjal te ne barátkozz!" - mondta András szigorúan. "A gyomrom is ökölbe szorul, ha meglátom."
"Pedig jó a lába" - mondtam provokatíve.
"Nem érdekel a lába. Nézd meg a fejét."
"Mit nézzek rajta?"
Ő erre mormogott valamit az orra alatt, valami kivehetetlent. Egyébként azt hiszem, az ellenszenv kölcsönös a Rita részéről is. Nekem semmi bajom Ritával, sőt érdekes csajnak tartom, de ha András nem akarja, akkor természetesen nem fogok vele barátkozni.

"És Séd Katival barátkozhatok?"  - kérdeztem.
"Ővele igen. Ő rendes lány."
"És Paulával?"
"Vele is."

Milyen fura! Régen Anna viselkedett velem így az óvodában, most meg a férjem... :DD Úgy látszik, nekem már csak ez a sorsom, megszabják kívülről az ilyesmit... Hm. Megint csak olyan jó, hogy annyira félt engem, hogy nehogy rossz társaságba keveredjek... llletve magát félti, hogy nehogy valahogy elszakadjak tőle... megható és megtisztelő. Szerintem amúgy Rita nem veszélyes, de tiszteletben tartom az András akaratát.
 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr471641120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nuthyyy 2010.01.07. 21:26:33

hát ez... nem tudom, hogy feltűnik e neked, mert valószínűleg elvakít a rózsaszín köd, de rohadtul úgy hangzik az egész, mintha ki akarna sajátítani. Mit monjda meg neked, hogy kivel barátkozz? Igazából mehetnél 5 pasival kézenfogva az utcán, sem tartozna rá, ha megbízna benned. ez a dolog, hogy megszabja mit csinálj mti ne.. eléggé.. ellenszenves

tappancs01 2010.01.08. 19:05:22

Én soha nem engedtem meg senkinek, h beleszóljon, kivel barátkozom. Ha a pasimnak vki nem szimpatikus a baráti körömből, nem erőltetem a közös találkozásokat. (természetesen ez fordítva is igaz) Nekem a legjobb barátaim (4-5 főről van szó; fiúk-lányok vegyesen) ugyanolyan fontosak, mint a családom, meg a párom. Aki ezt nem tudja elfogadni, az belőlem nem tud elfogadni egy fontos részt, tehát innentől nincs miről beszélni.
Azt értem, h fontos Neked András, de azért ennyire ne hagyd magad kisajátítani, még akkor sem, ha - saját bevallásod szerint - nem vagy egy társasági ember :)

Fági 2010.01.08. 19:06:37

@Nuthyyy: @tappancs01: de nekem pont tetszik, hogy ilyen!

York Ketchikan 2010.01.08. 22:23:54

@Fági: nr.1 furcsa egy ízlésed van, de ettől (is) vagy az, aki vagy

nr.2 ahogy figyellek mostanság, azt veszem ki a szavaidból, hogy alárendelt szerepben vagy és ez neked tökéletesen megfelel. De sztem egy kapcsolatban az egyenlőség és az egyéniség fontos egy kapcsolatban. Próbáld megkeresni magadban azon tulajdonságaidat, amiktől értékes vagy, és ezután vedd ki a részed.

Fági 2010.01.09. 20:58:01

@York Ketchikan: igen, megfelel az alárendelt szerep, és szerintem majd meg lehet vele beszélni, ha olyasmit akar tőlem, ami nekem nem tetszik. Ebben eléggé bízok.
süti beállítások módosítása