HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Rokon értelmű szavak

2010.01.19. 20:51 :: Fági

A mi szobánkból Évi és Vali is beteg. Egyedül csak Anna nem, de ő is nagyon szeretne, mert holnap írnak dogát bioszból, és nagyon nem akaródzik neki iskolába menni. Kiállt középre, és kérte, hogy kuháljunk rá, hátha elkapja ő is a sertéspestist. Egyébként valszeg közönséges influenzánk van, nem ez az újféle.

Ma az itthon maradottakkal unalmunkban rokon értelmű szavakat keresgéltünk a "kocsma" helyettesítésére. A következőket szedtük össze:

ivó, vendéglátó-ipari egység, utasellátó, büfé, presszó, eszpresszó, csárda, falatozó, vendéglő, csehó, pub, söröző, borozó, pince, betérő, sörbár, halásztanya, poharazó, bár, kricsmi, krimó, talponálló

Aztán a "meghal" szinonimáit gyűjtöttük:

fűbe harap, elhalálozik, kimúlik, megdöglik, elhonyál, eltávozik az élők sorából, itthagyja ezt az árnyékvilágot, jobblétre szenderül, feldobja a talpát, megmurdel, meg/elpusztul, kinyúvad, beadja a kulcsot, kipurcan, otthagyja a fogát, kinyiffan.

Ma eddig ennyi telt tőlem, illetve tőlünk kollektíve.

Évinek migrénje is volt, a fél szemét bekötötte, és sipákolt, ha fény érte. Egész nap befüggönyözve kell lennünk miatta. De délelőtt tényleg hányt is egy sort. Ő hipochonder is, mindig felfedez magán valami halálos betegséget, de inkább csak sajnáltatni akarja magát. Most éppen strúmája van még az ázsiai influenzán kívül.

Olvasni akartam G. Szabó Judittól a Megérjük a pénzünket című alkotást, ami állítólag fergeteges, de még olyan gyenge vagyok, hogy nem bírom tartani a könyvet.

***

A Drágám fénymásolt papírlapokat küldözget Anna által: a jegyzeteit. Háááát... az Ő jegyzetelése nélkülözi a kötőszavakat meg a töltelékszavakat. Így nem olvasmányos, hanem tök száraz. Nem lehet olyan jóízűen, agyatlanul bemagolni, ahogy szoktam, mert meg is kéne érteni....

Csütörtökön már félholtan is el akarok menni iskolába, hogy Ővele lehessek! Elvileg szerdáig vagyok kiírva, de ha nem vagyok jól, vissza kell menni a doki bácsihoz. Elhatároztam, hogy jól leszek, ha addig élek is.

Anna ma rámförmedt: "Te meg a drágalátos barátod engem ne használjatok küldöncnek!"
Én erre: "Fúj, hogy lehet valaki ilyen kicsinyes?!"

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr241676092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása