HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Utána

2011.08.29. 20:50 :: Fedrőcz

Hát komolyan... én már azt hittem, nincs egy normális fazon se égen, se földön. Képzeld, ez beszél! És nem akarta fogdosni a kezem. Én szerettem volna megfogni az övét, de nem mertem.

Ennek se látszik a szemöldöke, meg a szempillája sem, oszt mégis jó fej. Csabika is nagyon tetszett volna, ha beszél, de hát nem. Aha, hasonlítanak. NEM arról van szó, hogy kinézem az ilyen narancssárga fejűeket. Szerintem ez csak véletlen.

Emlékszel Tozsóra? Akinek elsőben szerelmeslevelet írtam, elkísért a Csokonai bulijára, aztán rögtön lelépett?

Nnna. Az se volt veres. Oszt mire mentem vele.

Hát az úgy volt, hogy izé, magyarfaktra jár ő is, és egyszer együtt ültünk a padon, és nagyon jól eldumáltunk. De fel se tételeztem, hogy én neki tetszek, vagy hogy egyáltalán tetszek valakinek. Hát úgy látszik, igen... Hmm... nemnormális a gyerek, vagy tényleg lehet bennem valami...

Bridget el van sárgulva az irigységtől, és az ujján számolgatja, hogy nekem már kettő is... hehehe, pukkadjon is meg.

Anna tök jól viseli, arról nem beszélve, hogy ő is olvassa a blogot, és nem írhatok róla rosszat. De nincs is mit!!!!

Fo-gam-zás-gát-lót?!? Nekem?? Hát minek nézel te engem?
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr793189050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása