HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Boldog vagyok!

2010.01.21. 18:02 :: Fági

Elmondhatom magamról, hogy boldog vagyok!

Nem is tudom, hogy érhetett ekkora szerencse az életben, hogy máris megtaláltam az Igazit. Körbenézek a blogokban és az ismeretségi körömben, és nem ezt látom. Szenvedést látok, nyavalygást látok, reménytelen epekedést látok. Szakításokat és egymás gyötrését látom. Fiataloknál és időseknél is. Mi hogyhogy nem...?

Virulunk és boldogok vagyunk, szeretjük egymást! Szeretem Őt és Ő viszontszeret, ezzel nem tudok betelni. Van, akinek megfoghatom a mancsát, akit megölelhetek, akivel játszhatok Morrowindet (meg még ki tudja, miket fog nekem megmutatni, mert még ígért egy rakás dolgot), akivel megcsinálhatjuk a leckét, akivel andaloghatunk a hóban... Én Ővele és Ő énvelem... Soha többé nem leszek magányos, meg Ő sem!

Továbbá azért is boldog vagyok, mert azt a kémiahármast tuti ki fogom javítani év végéig, és tanulni fogok, mint a kisangyal, és fel fognak venni egyetemre, és biológus leszek - hm, molekuláris bejológia, hallottam valahol ilyenről, és nagyon jól hangzik, bár nem tudom, mit jelent -, és meg fogok itthonról szabadulni, lakásom lesz meg minden...

Van előttem jövő, tervek, célok, remények - és ez mind Őmiatta van! Egy nagy, fényes pontot látok, ha a jövőbe nézek, ez pedig az egybekelésünk, és ennek érdekében tűzön-vízen át fogok teperni, át Mucsin, az ofőn, minden akadályon, és összeszorítom a fogam, és elviselek mindent.

Bááár... nagyon azon jár az agyam, hogy hogy lehetne máris összeköltözni. Apa azt mondta ma: "Dédanyád 15 évesen már férjhez ment." Na hát ez az, én is akarok, MOST!!!

Össze kéne már most házasodni, pl. fiatal korunkra való tekintettel egy efféle szerződés fejében: mi, H.A. +  F.Á. vállaljuk, hogy eminensen fogunk tanulni meg viselkedni... mittomén, 24 éves korunkig. ha meg nem, akkor retorzió ér minket. Simán aláírnám!!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr521690271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.01.23. 13:16:37

Majd ha kifakul a szenvedély és már csak a szeretet, vagy az összeszokás marad, akkor máshogy fogod látni. Teljesen jó, hogy most így érzed. De olvasd majd ezt a bejegyzést vissza kb. 4-5 év múlva, amikor kikerülsz az életbe. Amíg én is középiskolás voltam, ugyanilyen álmodozó voltam mint Te. Aztán jött az élet, ami nem mindig úgy alakítja a dolgainkat, ahogy mi akarjuk.

Lakatosné Kati 2010.01.23. 14:23:18

@Seele: Az Ágié egy boldog, naiv, kiábrándulás előtti állapot, ami csak nagyon fiataloknak adatik meg.

Fági 2010.01.23. 20:06:28

@Seele: @Anybody_08: nem gondolnám, hogy valaha is ki fogok ábrándulni! :D

Hévi 2010.01.24. 00:59:59

Ne hallgass senkire. Igenis van igaz szerelem ilyen életkorban , ami egy életre is szólhat. Ismerek egy idős házaspárt (60-65 év közötti) ahol a feleség 14 éves volt, a férje 15-16 és a mai napig együttvannak, és imádják egymást! Együtt szoktak merengeni a régi szép időkön , amikor fagyizni vagy moziba mentek, vagy a kultúrba, vagy strandra, vagy a néni 15 évesen mit kapott az udvarlójától a szülinapjára. Ha ritkán is de van ilyen!!!!

Fági 2010.01.24. 22:39:26

@Hévi: jó, hogy mondod ezt, mert mindenki csak kételkedik.
süti beállítások módosítása