HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Ájulás

2010.04.07. 17:04 :: Fági

Ma reggel szokás szerint kitántorogtam a fürdőszobába, hogy jót húzzak a csapból, és egyszer csak elfeketedett a világ körülöttem, és csak azt hallottam, hogy koppan a fejem a kövezeten. Csak azért nem tört be a fejem, mert Apa éppen arra járt és elkapott.

Akár szét is loccsanhatott volna az agyam.

Amúgy egyszer már majdnem meghaltam a mostani télen, mert egy nagy adag jeges hó (havas jég) zuttyant le egy háztetőről, és 1 centire kerülte el a fejemet (a sarkamat már érte).De úgy látszik, Isten életbe akart hagyni (egyelőre), ami örvendetes, mert élni jó... úgy általában véve mármint... ha épp nem írunk semmiből dogát, meg ilyesmi.

Krajczár bratya SAJNOS jobban lett.

Andrásom rettenetesen lefogyott, és... és ma huzakodtunk egy sort, mert én azt akartam, hogy menjünk uszodába MAJD, vagy strandra, mire Ő mindenféle kifogásokkal előállt. De én tudni szeretném, hogy hogy tudok úszni tanítani. Hogy tudok-e tanítani. De Ő aszonta, hogy nem vetkőzik le előttem (meg senki előtt) fürdőgatyára, mert hogy nézne már ki.

De aszonta, hogy engem viszont nagyon szívesen megnézne fürdőruhában, mire én is aszontam, hogy neeem, azt már nem.... hehh... ahhoz képest, hogy miket csináltunk már, érdekes ez az (ál)szemérem. Csakis vaksötétben vagyok hajlandó. Éjszakai fürdőzés, no, ez a megoldás.

Az aptya amúgy a múltkor egy hétvégén, amikor elmentek a szülők Nyíregyre, odahajított Neki egy doboz óvszert, mondván, hogy "Próbáld valahogy nem felcsinálni azt a kislányt", ami, akárhogy is nézem, engedély a Dolgokra.

Hm, nocsak, eeee...biztos úgy okoskodtak a szülei, hogy úgyse lehet minket korlátozni, akkor viszont már biztonságosan csináljuk.

Tisztára úgy érzem magam, hogy elsüllyedek, mintha mindenki látná rajtam, hogy miket csinálok, pedig azóta se csináltuk, de csinálhatnánk éppen, ha akarnánk... de fura. Mint valami megrögzött, javíthatatlan bűnöző, úgy érzem magam, akit nem lehet megregulázni, legfeljebb ártalomcsökkenteni. Most volt egy drogos előadás az iskolában, ott volt az ártalomcsökkentésről szó, steril tű meg ilyenek. No, ilyennek érzem az óvszeradományt is.


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr391902082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása