HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Bridget utánoz

2011.03.09. 11:37 :: Fedrőcz

Elképesztő dolgot vettem észre. Bridget nagyon komolyan tanulmányoz és figyel engem, mert valamiféle mintakép vagyok neki. Példakép. Lehet, hogy elrettentő, de akkor is példa vagyok számára.

Pl. ahogy először bevonult hozzánk a nagyszobába, és megdöbbenve állt meg: "Bassza meg, ez egy könyvtár!"

Le volt nyűgözve, mert aszitte, hogy a mi lakásunk a tudomány és bölcsesség melegágya. Hogy micsoda intellektuális légkör van itt. Látszott, hogy irigyli. Tehát értéknek tartja. Vagy legalábbis vonzónak, kívánatosnak (a kultúrát). Előkelőnek. És látszott rajta, hogy erősen el is határozza, hogy majd ő is vesz mindenféle könyveket, ha nagy kislány lesz, és majd azokkal jól berendezi a szobáját.

Bridget keresi a maga útját az életben, és időnként abban a tévedésben él, hogy engem kell követnie, ha azt akarja, hogy jó dolga legyen. Pedig éppenhogy nem, mindent ellenkezően kell csinálnia. Én pedig őt figyelem, hogy ő micsinál, tehát vak vezet világtalant.

Például ahogy összejöttem Csabival, ő is gyorsan beszerzett magának egy fiúcskát, hogy megtapasztalja, milyen az, és le ne maradjon valamiben. Marha büszke volt magára, mert 2 héten belül sikerült is neki összejönni egy "kannal". Utána megpróbálta IMITÁLNI az együttjárást ezzel a kannal, mint ahogy az emberek teszik, és úgy tapasztalta, hogy egyáltalán nem élvezetes a dolog, és egy idő után nem szórakoztató. Maga a hódítás az igen, de az együttjárás már vacak és hiábavaló. Hogy én hogy bírom Csabikával hónapok óta. "Hát nagyon keservesen, mert reménytelenül szerelmes vagyok bele"- mondottam volt, és akkor Bridget

- figyelem! -

megdöbbent ezen az információn. Miszerint az emberek általában azért járnak együtt, mert szeretik egymást. Hogy ő erre nem is gondolt, naháát - és látszott rajta, hogy elraktározza az agyában ezt a fontos információt. "Ja, hogy erről van szó..."

Néha döbbenetes bölcsességeket tudok neki megvilágítani, és ilyenkor tátott szájjal les engem.


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr162724357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása