HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

És ez a hülye itt virít

2011.03.09. 12:07 :: Fedrőcz

a képernyőm alján, mármint Pálfi, és egész nap nézhetem a hülye fejét és rajta gondolkodhatok. Hogy mi nem stimmel. Miért szenvedek ennyit miatta. Miért nem működik a dolog, amikor annyira akarjuk mindketten.

Mindketten játszunk a faszbukon a farmolós játékban IS, és oda ki van plakátolva a szomszédság a képernyő aljára. A telekszomszédok. Így aztán értesülhetek róla, hogy esténként milyen változtatásokat eszközölt a hülye farmján.

Mert változtatásokat szokott eszközölni, mégpedig ÉSSZERŰeket, amiket előtte meg kell, hogy fontoljon. Ilyesmiből tudok következtetni arra, hogy van agya. Elvileg nem fogyatékos. Nyelve is van, mert azt szoktam érezni csókolózás közben a számban.

Akkor mi nem stimmel?!? Én csinálok valamit rosszul? Ennyire?!

Ilyenkor eszembe szokott jutni, hogy Bridgettel igenis tudok beszélgetni, tehát nem vagyok hülye és kuka (teljesen), sőt állítólag szórakoztató vagyok időnként. Pálfival ezt nem érzem. Nem kapok visszajelzést. Mintha minden egy feneketlen, sötét kútba hullana, amit mondok vagy teszek.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr862724424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása