HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Gabi és az allergia

2011.09.06. 21:52 :: Fedrőcz

Gabi, Gábor, Gábor, Gabi...

Na tehááát úgy alakult, hogy - nénda! - együtt láttuk meg egymást a tüdőizélő szakrendelésen, vagyis még lent a lift előtt. Hogyisne, hisz a bejárat előtt akadtunk össze, csak én úgy tettem, mint aki nem látja, csak aztán úgy lelassultam, hogy utolért, és akkor úgy tettem, mint aki akkor látja meg, de nyilván átlátott a szitán.

Utána felmentünk a lifttel az ötödikre, de ez nem volt olyan egyszerű, mert majdnem lekéstük, és Gabi beleállította a hosszú lábát, hogy be ne csukódjon az ajtó, de egyben majdnem el is tanyolt, én meg besurrantam mellette, utána Gabi zavarában nagy hangon közölte velem és a többi liftbeli beteggel, hogy "mi a nyavalya csúszik itt, majdnem seggre estem", de aztán a 4-en volt annyi lélekjelenléte, hogy kiszállt, és magával húzott engem is,

mondván, hogy ismeri ezt a liftet, és a múltkor is tök váratlanul a 4-ről lement a földszintre, és célszerűbb megtenni ezt az egy emeletet gyalog;

És akkor meg azt kezdtük el, hogy hosszan tessékeltük egymást a lengőajtó előtt, hogy ki menjen előre, mire Gabi a végén azt mondta, hogy "Dóraaa", neheztelve/csodálkozva, mint aki még nem látott ekkora tökkelütöttet, mint én, aki előre akarja engedni udvariasan a fiút a lépcsőn.

Nem akartam neki mondani, hogy asse tudom, fiú vagyok-e vagy lány, ha vele vagyok, nagy zavaromban, mert hát ez az igasság.

Na de ez még semmi! Utána felértünk az ötödikre, és már csak egy jó távoli helyen volt két szék, ahova leülhettünk, és ott volt az orrunk előtt egy kiragasztvány, hogyaszongya: "Szenvedélycsoport ekkor és ekkor".

Mi ugyan az allergiás rendelésre vártunk, de mindkettőnknek megakadt a szeme a feliraton, és akkor Gabi azt mondta, hogy "Ez kéne nekünk, egy kétfős szenvedélycsoport".

Ja, és amikor felértünk, Gabi azzal kezdte, hogy eltűnt egy kiszögellés mögött, és befújta magát valami dezodorral, hogy ne legyen itt nekem büdös, nem mintha az lett volna, és úgy ült vissza mellém. De szerencsére a dezodor sem volt büdös, igaz, nem is érzek most szagokat.

Aztán várakozás alatt Ő Karinthy-idézetekkel traktált, amikor a pszichiáter elfogja a mezőn loholó nyulat, aki furcsa tüneteket mutat, és nagy tudományosan megállapítja, hogy a nyúl (Ny. páciens) mögött több puskás ember és kutya futott azonos irányban stb., de ezzel eléggé nem járt jól, mert folyton kijavítottam az idézeteit, mert ezt én kívülről tudom, L. kisasszony esetéről nem is beszélve. (A liba, aki csak a Gá-gá szótagot tudja ismételni, amit a freudista pszichiáter rögtön meg is fejt: GÁ-tlás).

Aztán ő át akarta nekem adni a napi sajtót, amit ott őrizgetett a táskájában, de akkor behívták...

Most azt értette szenvedélycsoport alatt, hogy...?





 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr583207637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása