HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Bizonyítsam be

2009.12.10. 17:09 :: Fági

Hát hogy bizonyítsam be. Azt kéri. Hogy nem undorodnék tőle ÚGY sem. Mert ő csak akkor tudna igazán megnyugodni.

Namármost... az ágyban bizonyítsam be? - kérdeztem óvatosan. Mert hát akárhogy is gondolkoztam tegnap, csak erre tudtam gondolni, hogy ő ARRA gondol, az ágyra. És valóban.

Bólintott. Igen, végső soron arra gondol. És hogy ő attól fél, hogy majd ott fogom kigúnyolni, kiröhögni, cikizni stb. "Dehogyis" - mondtam én, de éreztem, hogy nem hiszi el. Búbánatosan és kétkedőn nézett rám ma is.

Rendben van, drágám, bebizonyítom neked, amikor csak akarod... csak az a baj, hogy én is baromira félek, én például attól, hogy nekem fájni fog... és persze te ezt félre fogod rögtön érteni, és azt hiszed, hogy tőled húzódzkodok, pedig dehogy...

Drága szerelmem... persze, a te kedvedért nagy levegőt veszek és lefekszek veled akár holnap... ha ez téged megnyugtat. Csak ne legyél szomorú és gyanakvó, mert én ebbe tönkremegyek!

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr961579329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2009.12.10. 17:31:50

Na erre viszont egyértelmű a válasz: NEEEEEE! (egyelőre). Hidd el, baromira meggondolandó ez. Persze, ő már akár 1 hét után is megtenné, de nekünk lányoknak nagyon fontos az első alkalom! Ez pedig hülyeség, hogy: "úgy bizonyítsd be a szereteted, feküdj le velem!" Ha nem tud türelmes lenni, akkor felvetődik a kérdés, hogy valóban szeret-e. Ezt mindenképpen beszéljétek meg.

Fági 2009.12.10. 17:43:20

@Seele: De Ő nem aljas kéjvágyból akarná, hogy lefeküdjek vele!

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2009.12.10. 17:48:03

Én elhiszem, de Te mégsem vagy rá kész, hisz ezt írtad. Kb. 1 hete jártok, van időtök még ezen gondolkodni, először ismerjétek ki egymást. Aztán csak fokozatosan eljutni a beteljesülésig. Egészséges esetben két embernek nagyon fontos a bizalom, míg az ágyig jutnak.

Lakatosné Kati 2009.12.10. 17:54:40

Szerintem tipikus butácska lány + erőszakos fráter szitu.

Lakatosné Kati 2009.12.10. 18:24:44

@Fági: Vedd észre, hogy érzelmi zsarolást akar veled csinálni.

leroy18 (törölt) 2009.12.10. 19:23:53

anno(najó nem is olyan rég volt) én majdnem egy egész évet vártam az első kufircra, miután összejöttem az exemmel(neki is ez volt az első, mindketten nagyon zavarban voltunk)

DjBodri 2009.12.26. 21:56:22

Szia!
Ugyan nem ismerlek, de úgy érzem hozzá kell szólnom, ha nem tetszik nem veszed figyelembe.
-Először is mivel vállalod a neved a blogban gondolom a barátod is olvassa, ha ő nem valamilyen ismerőse. Engem személy szerint idegesítene ha a barátnőm itt írna ki ilyen jellegű dolgokat.
-Másodszor ha már kiírtad szerintem is hülyeség ennyi idő együtt lét után lefeküdni. Volt ismerősöm hasonló esetben. Egy hónap után szakítottak és azóta is bánja.
További szépet és sok szerencsét az élethez!

Fági 2009.12.26. 21:58:18

@DjBodri: álneveket adtam az embereknek.
süti beállítások módosítása