HTML

Ági, Anna, Dóra

Gimiben senyvedünk, bár Ági nemrég meghalt.

Friss topikok

  • Fedrőcz: @szsz2010: Hát igen, de engem már a 4 éves óvodai barátnőm is meg tudott vigasztalni, ha úgy érezt... (2011.03.07. 12:38) Endokrinológia
  • York Ketchikan: elképesztő az analógia ;) (2011.03.06. 20:51) Tervek a jövő tanévre
  • York Ketchikan: pfff. majdnem eltelt egy év [két hónap híja] hogy írt valamit, hát gondoltam csak ránézek, hogy mé... (2011.03.06. 20:50) Gyász
  • Fedrőcz: Eeee... khm... köszönöm... (2011.01.05. 02:52) A nagy érdeklődésre való tekintettel...
  • Seele: Mi újság felétek? Hogy halad a hódítási hadművelet? (2010.11.18. 08:34) Hát az az igazság,

Linkblog

Szeretet

2010.01.30. 21:58 :: Fági

Majd én megtanítom Őt szeretni!

Mióta Őt ismerem, azóta számomra az egész világ sokkal szebb, a többi ember is. Mikor elkezdtem ezt a naplót, az volt a bajom, hogy engem nem szeret senki és én se szeretek senkit, de ez már akkor sem volt igaz. Igenis szerettem már akkor is pl. Annát, meg Katit, meg Évit, meg Valit, meg Marit a tesóim közül. Igaz, ők csak tesók, és az nem az igazi, de pont őmiattuk mégsem voltam teljesen elhagyatva a világban.

Most, hogy Ővele vagyok, szeretem az összes embert is, aki Hozzá tartozik, így pl. a családját mind egy szálig. Elképesztó, hogy Ő meg pont nem! Pedig milyen jó fejek a szülei, nagyon kéne nekik örülnie! Egyetlen igazi kifogást sem tudott ellenük felhozni.

Ő az én szüleimet is valahogy ellenségnek fogja fel, akik közül engem ki kell szabadítani. Pedig az én szüleim nem ellenségek, inkább közömbösek, semlegesek... Meg valahogy Ő az egész világot ellenségnek fogja fel, akik felé tüskéket kell mereszteni, véd-és dacszövetséget kötni ellene, velem. Mintha nem bízna senkiben rajtam kívül.

Na, ezt a hozzáállását fogom majd én megváltoztatni! Megmutatom majd neki, hogy igenis egy csomó emberben meg lehet bízni és sokan jóindulatúak. Meg egy csomó mindennek lehet örülni az életben. Meg hogy a barátok jó dolgok, és jó, ha vannak.
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr41680976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exhausted doll · http://exhausteddoll.blog.hu 2010.02.16. 12:34:04

sok sikert hozzá,de azért vigyázz,nehogy férre értse a változtatást.
süti beállítások módosítása